Equip de gestió

Rosa Mari Martín

Coordinadora – Responsable de Formació

Sóc treballadora social i educadora social. Estic a la Fundació Akwaba des dels seus inicis l’any 1992. Actualment sóc la responsable de l’entitat i tècnica a l’àrea de  Formació i acollida, on treballem per la transformació social i per la inclusió dels col·lectius més vulnerables a través de la formació i la capacitació.

Yolanda Carmona

Punt Òmnia

Des de l’any 2011 estic treballant com a dinamitzadora al Punt Òmnia de la Fundació Akwaba. Treballar diàriament amb persones i les seves circumstàncies fa que aquesta feina es converteixi en una tasca important dins d’una societat cada dia més diversificada. Sóc tècnica Informàtica i actualment també m’encarrego del manteniment del Sistema  Informàtic de l’entitat.

Educadora

He estudiat Sociologia. El meu primer contacte amb la Fundació Akwaba va ser amb les pràctiques universitàries l’any 2010. Actualment col·laboro com a educadora i tallerista a l’àrea de Sensibilització.

Fadwa El Kasbaoui

Tècnica d’Acollida

Vaig arribar a l’Hospitalet l’any 2007. Les meves primeres passes van ser a la Fundació Akwaba que em va ajudar en aquells primers moments. Ara sóc jo qui ajuda les persones que arriben. Treballo a l’àrea d’Acollida i Formació on els oferim eines per afavorir la seva inserció sociolaboral a la nostra ciutat. Al Marroc em vaig diplomar en Turisme, especialitzant-me en l’àmbit de la comunicació i l’atenció a les persones i aquí m’he continuat formant i estudiant, perquè crec que és la millor manera de tenir igual d’oportunitats.

Patricia Fuentes

Punt Òmnia

Treballo a la Fundació Akwaba des del 2006, primer com a educadora del projecte Xarxa i actualment com a dinamitzadora del Punt Òmnia i tallerista a l’àrea de Sensibilització. Akwaba m’ha permès créixer com a persona i desenvolupar com a professional una pràctica educativa en la que aprofito la meva formació artística.

Adelina Pedrosa

Responsable de Secretaria

Sóc auxiliar administrativa. Treballo a la secretaria de la Fundació Akwaba des de febrer de 2011. La meva funció principal a l’entitat és l’atenció i la informació a l’usuari, a més de donar suport a les diferents àrees i projectes que desenvolupa la Fundació.

Nuria Gómez Camprubí

Responsable de Sensibilització

Vaig estudiar Sociologia i Educació social. Des de l’any 2013 sóc tècnica dea l’àrea de Sensibilització a la Fundació Akwaba. Estic convençuda que l’escola i la comunitat local poden ser un espai educatiu i de participació que contribueixin a canviar el món.

Montse López Amat

Responsable de Sensibilització

Vaig estudiar Dret i soc consultora de projectes socioeducatius i educadora en drets humans, amb experiència i formació en cooperació internacional i educació pel desenvolupament. Estic col·laborant a Akwaba a l’Àrea de Sensibilització, coordinant el la primera fase de la campanya educativa #NiUniformesNiEtiquetes. El meu objectiu professional és treballar per una educació transformadora personal i socialment i per un desenvolupament organitzacional més humanista.

Professionals col·laboradors

Frederic Cusí

Crec que l’educació, la cultura i la participació social poden transformar la societat i millorar la vida de les persones. Col·laboro amb Akwaba ajudant en l’estratègia per millorar el seu impacte social.

Eva Anguera

La visibilitat, la presència a les xarxes socials, la coherència en els missatges, les aliances… són indispensables per apoderar les entitats que treballen cada dia per a la millora de les persones en risc dexclusió social. Assessoro la Fundació Akwaba en comunicació.

Amaia Martín

Vaig començar a treballar a la Fundació Akwaba el 2006 com a il·lustradora i dissenyadora a l’àrea de Sensibilització.

Rosa Mercader

Des de 2016 col·laboro amb la Fundació Akwaba en la millora de les seves eines de comunicació. Això ha de permetre explicar millor la tasca que s’hi desenvolupa, per arribar a més gent i ampliar la xarxa de col·laboracions.

Desiré Rodrigo García

Vaig treballar a Akwaba durant cinc anys com a coordinadora de l’àrea de Sensibilització. Per a mi, Akwaba ha estat un espai on experimentar conjuntament metodologies socioeducatives basades en la creativitat i la transformació. Aquests aprenentatges m’han acompanyat sempre. Per això encara continuo vinculada a l’entitat i col·laboro en les projectes socioeducatius, construint i compartint objectius comuns des de Relacional.

Montse Mateo Fabró

Sóc llicenciada en Humanitats i he col·laborat amb la Fundació Akwaba en el desenvolupament del nou web i en la correcció i adaptació dels textos.

Miguel Ángel Rubio Luna

Sóc analista programador i vaig començar amb la Fundació Akwaba donant un cop de mà en l’antic entorn web. He participat en la creació de la nova web de la Fundació.

Destaquem