Àrea d’Educació per a la Justícia Global

Promovem la coresponsabilitat per una justícia global a través d’activitats específiques en centres educatius i activitats obertes en l’espai públic.

Com ho fem?

Amb tallers i activitats socioeducatives puntuals basades en l’educació en valors, i també amb campanyes de llarga durada.

Per a què ho fem?

Per incidir en una transformació individual i col·lectiva que fomenti una ciutadania compromesa per una justícia global.

Talleritza't

Projecte socioeducatiu per a infants, joves i població adulta. Està organitzat en cinc eixos temàtics: diversitat cultural, cultura de pau i resolució de conflictes, gènere, relacions Nord-Sud i consum responsable.

Campanyes educatives

Propostes per impulsar la transformació i la cohesió social des del centre educatiu a la comunitat. Proporcionem formació i materials educatius; organitzem jornades, cinefòrums i accions a l’espai públic.
Vimos que no necesitábamos ir muy lejos para ver las desigualdades y todos los derechos incumplidos que hay en el barrio, no hace falta ir tan lejos para ver eso.
Mercedes

Alumna de 3r d’ESO, IES Eduard Fontserè, L’Hospitalet de Llobregat

A les classes han sortit moltes opinions, drets que els alumnes no eren conscients. L’alumnat ha après i ha reflexionat.
Mari Morales

Professora, CEIP Torreforta, Tarragona