Equip de talleristes

Paula Villanueva

Formada en Antropologia Social i Cultural per l’UAB, i en el màster d’Ecologia, Gestió i Restauració del Medi Ambient per la UB, estic vinculada a la Fundació Akwaba des de l’any 2019. Em vaig incorporar a la
2a Fase de la Campanya Educativa ‘Com vivim? Convivint’ i des de llavors he estat dinamitzant com a tallerista les campanyes de llarga duració com la
1a i 2a fase de ‘Fem Eco: connectem el gènere i el medi ambient’, i la 1a fase de ‘COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món’.
Des de l’any 2022 també participo com a tallerista del projecte Talleritza’t, fent tallers puntuals a centres educatius d’arreu de Catalunya.

Pol Batlle

Em dic Pol, sóc antropòleg i educador. Porto anys treballant a l’educació en el lleure. Sóc artista i apassionat de la natura. Vaig començar a Akwaba fa un parell d’anys fent pràctiques universitàries, on m’hi vaig quedar com a tallerista. Sóc una persona que treballa per al canvi social, i crec en l’educació com a una de les eines essencials per aconseguir-lo.

Dandara Flores Magon

Dandara és belga i balla des de la seva infantessa. Es formà en dansa a la Universitat Fedral de Bahia i en teatre a la  Kleine Academie de Brussel·les. Es dedica professionalment  a la dansa i a la música afro des de 2002. Desenvolupa el seu propi estil fusionant la capoeira, les danses mandingues i yorubes, la percussió corporal i els instruments tradicionals. Ha treballat donant classes en diferents companyies d’Europa, Amèrica Llatina i Àfrica, entre elles la Fura dels Baus de Barcelona i el Ballet Nacional de Bénin. És tallerista amb Akwaba des de 2006.

Aleix Bonet i Abelló

Em dic Aleix i visc a la muntanya en un projecte rural d’autosuficiència.
Sóc educador en el lleure des de fa quinze anys, treballant en sectors de risc i acompanyant a infants, joves i famílies, també sóc mentor social voluntari acompanyant a joves migrants tutelats a l’etapa del canvi a l’edat adulta.
Educo i acompanyo per al canvi social i personal, crec que educar és una llavor amb la capacitat de créixer en l’asfalt més dur.
Vaig començar a Akwaba fa dos anys, ells donen l’oportunitat d’oferir espais de reflexió i creixement que el sistema educatiu actual no contempla.

Maria Pérez

Bones! Jo soc la Maria. Ja fa bastants anys que conec la fundació i que hi col·laboro. Vaig començar-hi fent les pràctiques i, tot i que de manera intermitent, ja m’hi he quedat! Sempre he estat vinculada al món associatiu
vinculat a la joventut i m’agradaria poder continuar formant-me en això!

Julia Trias

Soc la Julia i vaig començar a participar en Akwaba fa uns 7 o 8 anys. Abans d’això, vaig cursar un grau universitari de ciències de la salut, però el meu interès per la política social i l’educació em van portar per aquest camí. Soc una persona activa i positiva amb moltes ganes d’aprendre i de compartir aquests aprenentatges, tinc l’objectiu d’enriquir-me i enriquir la societat que m’envolta i ajudar a transformar les desigualtats que ens separen.

Maka Aguado

Implicada en el moviment associacionista des de l’adolescència, vaig començar a formar-me en l’educació en el lleure i l’acció social a través
de diversos cursos que tenien com objectiu, sobretot, l’educació en valors, la transformació social, la inclusió, igualtat, i tots aquests conceptes
que fan d’aquest un món millor. He treballat com educadora en altres associacions oferint cursos d’educació no formal a infants, joves i adults.
Graduada en Comunicació Cultural i acabant un màster en Gestió Cultural, crec en la sinergia que es crea quan es combina el binomi educació-cultura.
Fa poc que he arribat a Akwaba, però m’hi sento com si portés anys de tot el que he après de l’equip i de les campanyes que desenvolupen. Endavant!

Destaquem