A continuació, s’indiquen els enllaços dels principals navegadors i dispositius perquè es pugui disposar de tota la informació per consultar com gestionar les galetes a cada navegador:

• Internet Explorer ™: h ps: //support.microso .com / es-ca / topic / eliminar-i-administrar-galetes-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d
  • Microso Edge ™: h ps: //support.microso .com / es-ca / windows / Microso -edge-dades-de-exploraci% C3% B3-i-privacitat-bb8174ba-9d73-dcf2-9b4a-c582b4e640dd
  • Safari ™: h ps: //support.apple.com/kb/ph17191? Locale = ca_ES
  • Safari ™ per IOS (iPhone, iPad o iPod touch): h ps: //support.apple.com/es-es/HT201265
  • Chrome ™: h ps: //support.google.com/chrome/answer/95647? Hl = ca & hlrm = a
  • Android: h p: //support.google.com/android/? Hl = ca
  • Windows Phone: h p: //www.windowsphone.com/es-ES/how-to/wp7/web/changing-privacy-and-other-browser-se NGS

Per a informació addicional sobre com configurar les galetes detallada per proveïdor o administrar les preferències, es pot visitar el portal “Your Online Choices”.

DESCRIPCIÓ I FINALITAT

Les galetes són fitxers de dades creats pel lloc web i emmagatzemats prèvia acceptació de l’usuari en el navegador o, si dispositiu durant el recorregut per les pàgines o per l’aplicació, i serveixen per emmagatzemar informació sobre la visita. Com la majoria dels llocs en Internet, els portals web han de: ● Assegurar que les pàgines web poden funcionar.

Emmagatzemar les preferències, com l’idioma seleccionat o la mida de lletra.
Millorar l’experiència de navegació de l’usuari.
Recopilar informació estadística anònima, com les pàgines que s’han visitat o el temps que ha durat la connexió.

L’ús de galetes ens permet optimitzar la navegació, adaptant la informació i els serveis oferts als interessos de l’usuari, per proporcionar una millor experiència sempre que visita la web.

Google Inc és una companyia adherida a “Privacy Shield” (escut de privacitat) que garanteix que totes les dades transferides seran tractades amb un nivell de protecció d’acord amb la normativa europea. Podeu consultar informació detallada referent a això a través del següent enllaç: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.

Si ho desitja pot utilitzar el Complement d’inhabilitació per a navegadors de Google Analytics a través de les instrucciones poden rebutjar-se les galetes analítiques de l’esmentat servei en tots els navegadors. Podeu consultar més informació a l’respecte en el següent enllaç: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout UTILITAT Des d’un punt de vista tècnic, permeten que els llocs web funcionin de forma més àgil i adaptada a les preferències dels usuaris, com ara emmagatzemar l’idioma, la moneda de país o detectar el dispositiu d’accés. Estableixen nivells de protecció i seguretat que impedeixen o dificulten ciberatacs contra el lloc web o els seus usuaris. Permeten que els gestors dels mitjans puguin conèixer dades estadístiques recopilades a les galetes per millorar la qualitat i experiència dels seus serveis. Serveixen per optimitzar la publicitat que es mostra als usuaris, oferint la que més s’ajusta als seus interessos.

_utma Análisis 2 años Medición Interna con Google Analytics
_utmb Análisis 1 día Medición Interna con Google Analytics
_utmc Análisis Al finalizar la sesión de navegación Medición Interna con Google Analytics
_utmt Estadística 1 día Establecimiento de estadísticas de uso de las páginas