Talleritza’t

Projecte socioeducatiu per a infants, joves i població adulta. Està organitzat en cinc eixos temàtics: diversitat cultural, cultura de pau i resolució de conflictes, gènere, relacions Nord-Sud i consum responsable.

Què és Talleritza’t?

És un catàleg d’activitats socioeducatives que incorpora l’educació en valors i promou la participació activa a través de tallers, contes i espectacles per a tota la ciutadania, especialment per a infants i joves.

Amb Talleritza’t volem contribuir a crear una societat més respectuosa amb les diferències culturals, generacionals i de gènere, crítica amb les desigualtats i afavoridora del desenvolupament sostenible, la coresponsabilitat i l’ajut mutu.

Valors de Talleritza’t

• Respecte a la diferència i la igualtat entre les cultures, generacions i gèneres
  • Foment del desenvolupament sostenible
  • Foment de la participació, reciprocitat i ajut mutu entre els participants i educadors/es