Campanyes educatives

Durant molt anys, la Fundació Akwaba ha desenvolupat campanyes de sensibilització a partir de l’educació per al desenvolupament. Són propostes per impulsar la transformació i la cohesió social des del centre educatiu a la comunitat. Proporcionem formació i materials educatius; organitzem jornades, cinefòrums i accions a l’espai públic.

Com ho fem?

Des de l’acció social directa i amb una perspectiva educativa, participativa i comunitària. És una tasca coordinada des de l’àrea de Sensibilització amb altres àrees d’Akwaba i en el que participen tant persones del barri com d’altres que hi han arribat en els darrers anys. Seguim les experiències de prop, i aixó ens permet valorar-ne millor l’impacte i els resultats.

Ves al bloc de Campanyes educatives

Consulteu les darreres campanyes de sensibilització desenvolupades per la Fundació Akwaba, feu click.

Quan ve algú de fora, explica el projecte amb emoció i el contacte amb l’entitat és amb el món real i obre alternatives a fer.

Carme Hoyas

Mestra escola Fluvià, Barcelona, participant al projecte #desfemlesdesigualtats

Vam veure que no necessitàvem anar molt lluny per veure les desigualtats i tots els drets incomplerts que hi ha al barri, no cal anar tan lluny per veure això.

Mercedes

Alumna institut Eduard Fontserè, l'Hospitalet de Llobregat, participant del projecte #desfemlesdesigualtats

Destaquem