Al voltant del 8 de març d’aquest any 2023, des del Punt Òmnia Fundació Akwaba s’han celebrat moltes activitats i accions, podeu veure la notícia sencera a: #8M -2023 El nostre dia – Punt Òmnia Fundació Akwaba (xarxa-omnia.org)

A continuació, esmentem tota la feina compartida!

• 01/03/2023 Dones i ciberseguretat. Activitat en col·laboració amb Insercoop. Les joves de insercoop van explicar temes relacionats amb la ciberseguretat, una activitat intergeneracional.
  • 04/03/2023 Anem al Teatre amb Apropa Cultura – La Petita Capmany Dintre del Cicle DonaVeu, de l’Auditori Barradas.  Vam gaudir gràcies a Apropa Cultura d’aquest espectacle. La Petita Capmany, va ser una dona compromesa en la lluita per la igualtat de gènere.
  • 07/03/2023 Anem al Teatre – La volta al Món en 80 ties. Vam anar al Teatre Joventut, amb la nostra entitat gestora Fundació Akwaba. Vam gaudir d’un gran espectacle dedicat al #8M. Primer, una performance amb la participació dels grups de dones de la ciutat, #LHospitalet on van sentir una vegade más la veu de la nostra narradora Deogracia Rio i de segon “La volta al món amb 80 ties”, un recorregut per les dones que han estat invisibilitzades per la història.
  • 07/03/2023  Vídeos on han participat les dones del taller “Al compàs!” i d’altres tallers del Punt.
  • 08/03/2023 Punts Òmnia de la Torrassa. Trobada hibrida amb les nostres veïnes del Mila Punt Omnia JisArrels pel #8M. Un matí molt interessant amb testimonis increïbles i d’on surten moltes idees per futures col·laboracions.
  • 08/03/2023 Marxa pels carres de l’Hospitalet amb Mujeres Pa’lante i Bellvitge Feminista.
  • 09/03/2023 Ser dona en un món digital.
  • 15/03/2023 Records, amb mirada de dona. Noves entrades al bloc dedicades al #8M.
  • Vam col·laborar amb el CAID amb fotografies de dones que participen en tallers del Punt Òmnia Fundació Akwaba.

Moltes gràcies!!