Arribant el bon temps, és hora de sortir, crear comunitat, compartir experiències i conèixer el nostre entorn.

És el que hem fet aquest matí la Blogl’Hosfera (Punts Òmnia de l’Hospitalet).

L’exposició captiva l’atenció, ja que ens trasllada a una època en què l’educació va esdevenir una prioritat, un far de llum que va guiar el camí cap a un futur prometedor durant la Segona República.

Ofereix una oportunitat única de connectar amb el passat i reflexionar sobre el valor de l’educació en la nostra pròpia societat.

Destaca el compromís del govern de la república per a garantir una educació accessible i de qualitat per a la ciutadania. S’expliquen les reformes introduïdes, educació laica, igualitària i gratuïta per a tothom, que va tenir un impacte profund en la societat.

Després vam aprofitar per fer un tomb pel voltant i gaudir del carrer Xipreret.

Gràcies, una vegada més, al Museu d’Història per acollir-nos, especialment a l’Agustí per donar-nos suport en aquesta gran exposició i a les participants per les fotos!