Com cada any, en el pati de la Fundació Akwaba s’organitza un cicle de Cinema a la fresca.  Enguany el cicle es titula Contra la discriminació: diversitat i s’organitza entre la Fundació Akwaba  i l’equip del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural (Projecte ICI) de l’Associació Itaca .

Divendres 1 de juliolBienvenidos al Norte
Divendres 8 de juliol: Quiero ser como Beckham
Lloc: Pati de la Fundació Akwaba
C/ Llobregat, 145. L’Hospitalet de Llobregat.

Hora: 21.30 h.

Aquesta activitat s’emmarca dins de la nova campanya de sensibilització d’Akwaba Ni uniformes ni etiquetes: per una escola i un món intercultural i amb equitat de gènere,  i té com objectiu apropar als veïns i veïnes del barri reflexions relacionades amb la interculturalitat i el gènere des del cinema.

Per la difusió, hem comptat amb l’alumnat del Punt Òmnia d’Akwaba del matí per fer els cartells i flyers i l’alumnat de castellà que a partir del visionat dels tràilers han traduït les paraules claus de les pel·lícules en els seus idiomes materns: urdú, àrab, anglès, ucraïnès, etc.

Us convidem a venir!

Vegeu imatges dels cartells, treball a les classes d’Akwaba i de la primera projecció en la que vam fer un fotocall amb el cartell Som Collblanc La Torrassa de l’equip ICI a continuació.

Cartell cinema 2016web_NOU

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Divendres 1 de juliolBienvenidos al Norte
Divendres 8 de juliol: Quiero ser como Beckham
Lloc: Pati de la Fundació Akwaba
C/ Llobregat, 145. L’Hospitalet de Llobregat.

Hora: 21.30 h.

Us convidem a venir!