Aquest juny de 2022 la Fundació Akwaba celebrem tancaments, continuitats i inicis de cicle.

Per una banda, el projecte d’Educació per a la justícia global Fem Eco: connectem el gènere i el medi ambient a l’escola i el món, que hem implementat a diversos centres educatius durant dos cursos escolars, ha arribat a la seva cloenda. Com a activitat de tancament s’han dut a terme les valoracions amb l’alumnat, les educadores i el professorat.

Com a continuitats, celebrem els 30 anys de la Fundació Akwaba i ho hem compartit a la Festa de la Diversitat que es va dur a terme el 12 de juny al parc de la Marquesa i amb una festa al pati d’Akwaba on ens vam trobar el dia 17 de juny en la que s’han entregat els diplomes a les persones usuàries que han finalitzat els cursos formatius amb Akwaba per part de la regidora del districte II, l’Olga Gómez. També s’ha agraït la participació de totes les persones que formen part i sostenen l’entitat.

I ara, volem anunciar la nova campanya educativa COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món, que tractarà els eixos temàtics d’interculturalitat crítica i justícia econòmica i social. Per fer-ho, se celebrarà el cinema a la fresca el proper divendres 1 de juliol al pati d’Akwaba amb la col·laboració de Mujeres Unidas Entre Tierras que presentarà el documental Al otro lado del cuidado. Us hi esperem!

Moltes gràcies!