El dissabte 14 de setembre de 10 a 14 h vam celebrar la IV edició de la FESLH al Parc Nou de Bellvitge. Amb la temàtica central de la transició ecosocial, la Xarxa d’Economia Solidària de L’H (XESLH) hem preparat un seguit d’activitats com un tast de fruites i verdures ecològiques, un taller d’enquadernació, un circuit d’habilitat en bicicletes per a la canalla i un contacontes, amb un vermut final per cloure la jornada.

La Fundació Akwaba i més entitats d’Economia Social i Solidària (ESS) de la ciutat, com són: l’espai comunitari Laurel31 Economías Silvestres, La Florida S’Aveïna, AViV La Florida, Keras Buti Coop., LaFundició, La Col·lectiva, Ateneu Cooperatiu de l’Hospitalet, Altaveu Jove i AMRA, vam participar en la jornada intercanviant experiències, mostrant els productes/materials, vivint els tallers i compartint el vermut musical.

Veieu la notícia de L’H Digital:

I la notícia de Xarxanet.org: https://xarxanet.org/general/noticies/la-feslh-celebra-la-seva-quarta-edicio-bellvitge

Fins la propera!