Presentem el segon passi de la vuitena edició del cicle de cinema a la fresca de la Fundació Akwaba. Aquest any, vinculat a la campanya Com vivim? Convivint: per una escola i un món sostenible i de pau i amb la col·laboració de La Col·lectiva, ateneu cooperatiu de l’Hospitalet de Llobregat.

El cicle de cinema a la fresca es titula “Convivint: connecta amb el teu entorn” entorn la temàtica de sostenibilitat econòmica i social. El cicle continua amb el documental DIOM i compta amb la presència de cooperativistes de DIOMCOOP que compartiran la seva experiència de sostenibilitat econòmica i social i oferiran un càtering, com a part d’un dels serveis que presta la seva cooperativa.

A continuació, podeu trobar la sinopsi del documental:

“DIOM és una paraula wolof que dóna nom a l’enteresa, al coratge i la força interior. Diom és amb el què centenars de persones s’aixequen cada matí i defensen la seva dignitat en un context legal migratori que els exclou de la societat on viuen. A Barcelona, un grup de manteres i manters, s’aventura a posar en marxa un negoci de venda ambulant impulsat per l’Ajuntament. La cooperativa DIOMCOOP intentarà oferir treball digne i documents legals a persones en situació irregular a la ciutat. Aconseguiran tirar endavant?”

L’entrada és gratuïta i hi haurà càtering per les persones assistents.

Dijous 26 de setembre de 2019 a les 19.30h al pati de la Fundació Akwaba, us hi esperem!