En el marc del servei d’orientació jurídic de la fundació, vam desenvolupar el passat dia 18 d’abril una de les activitats de Primera Acollida, que, juntament amb d’altres  sessions  dona opció a l’obtenció del certificat del Mòdul C. “Coneixement de la Societat Catalana i el seu marc jurídic”.

En aquesta sessió,  vam parlar de les diferents formes de regularització administrativa al país. Les persones participants van tenir l’oportunitat de preguntar i resoldre dubtes sobre diferents aspectes al voltant d’aquesta temàtica.

Aquestes xerrades informatives es realitzen de forma periòdica al llarg de l’any per tal de donar resposta a una de les demandes realitzades  per part de  la població migrada del nostre territori.

La sessió oberta a tota la ciutadania, dona opció al Certificat de Primera Acollida una vegada s’han realitzat també la resta de mòduls requerits.