Finalitza el curs i amb ell les diferents activitats entre les que destaquem la participació del jovent a la Festa de la Diversitat que  un any més s’ha celebrat al Parc de la Marquesa sota el paraigües de la Comissió de Festes de Collblanc-la Torrassa .

El taller d‘henna, la creació del mural col·lectiu Fem Comunitat, l’exposició de materials a la parada i moltes coses més van propiciar espais on els i les  nostres joves van  poder gaudir  en un entorn festiu i intercultural.

Aquesta festa posa el punt final a un curs ple d’activitats on els participants del projecte adreçat al  jovent migrant de L’Hospitalet ha agafat el protagonisme amb la mirada posada en el seu paper dins la comunitat com a punt de partida per a la seva inclusió sociolaboral a la societat d’acollida.