Vols  parlar en català?

A la fundació Akwaba iniciem un grup de conversa en català on també podràs conèixer les festes i les tradicions de la cultura catalana. El curs es realitza els divendres al matí de 10 a 11.30h, és gratuït i obert a totes les persones que vulguin començar a parlar en català.

Us convidem també a que passeu per la fundació (carrer Llobregat, 145 de l’Hospitalet de Llobregat) i vegeu les noves activitats i serveis que hem preparat per aquest nou curs: cursos laborals, reforç escolar per a infants, Club de feina i més!

Moltes gràcies!

Do you want to speak Catalan?

At the Akwaba foundation we start a conversation group in Catalan where you can also learn about the festivals and traditions of Catalan culture. The course is held on Fridays from 10 a.m. to 11:30 a.m., it is free and open to all those who want to start speaking in Catalan.

We also invite you to go through the foundation (Carrer Llobregat, 145 of l’Hospitalet de Llobregat) and see the new activities and services that we have prepared for this new course: work courses, school support for children, work club and more!

Thank you!