La desena edició del cicle de cinema a la fresca de la Fundació Akwaba, aquest any vinculat a la campanya Fem Eco: connectem el gènere i el medi ambient, presentarà la pel·lícula El olivo el pròxim 1 d’octubre a les 20 hores.

El olivo explica la història de l’Alma, una noia de 20 anys que adora al seu avi, el qual no parla des de la venda de l’olivera mil·lenària de la família. Amb l’ajuda del seu oncle, una víctima de la crisi, el seu amic Rafa i tot el poble, ella decideix recuperar l’arbre i així també recuperar al seu avi.

En aquesta nova projecció de cinema a la fresca comptem amb la col·laboració de Tarpuna, una cooperativa compromesa amb la sostenibilitat, la igualtat d’oportunitats i la justícia social. L’entrada és gratuïta i l’aforament serà per ordre d’arribada. També es respectaran les mesures anti COVID-19 vigents.

Quan: divendres 1 d’octubre de 2021 a les 20h
On: al pati de la Fundació Akwaba (C/ Llobregat 145, baixos, 08904 l’Hospitalet de Llobregat)

Us hi esperem!