Moment de mirar enrere, moment d’agrair i moment de reconèixer. I és que fer 30 anys és motiu de moltes coses, de joia, d’il·lusió, d’esperança, però sobretot és motiu d’agraïment. Avui toca fer una parada, una pausa en el nostre dia a dia i veure el camí recorregut. Camí que hem fet tots i totes plegades.

El trajecte ha estat llarg, hi ha hagut moments bons i dolents, fàcils i complicats, divertits, feliços i tristos, moments viscuts amb tots vosaltres, companys i companyes de viatge. Avui volem compartir la nostra joia per aquest 30 aniversari. Aquest esdeveniment ens brinda l’oportunitat de donar les gràcies a totes les persones que heu format i continueu formant part d’Akwaba.

A l’equip tècnic, la seva professionalitat i dedicació ha fet possible que Akwaba hagi pogut acompanyar a milers de persones en els seus processos vitals des de la corresponsabilitat, l’acollida i l’educació en valors.

A les persones voluntàries, la seva tasca ajuda a crear una societat cada vegada més igualitària i cohesionada. El seu compromís per a la transformació social ens empenta i anima a continuar cada dia.

A totes les persones beneficiàries de les nostres accions, sense elles Akwaba no tindria sentit. D’elles hem après el valor de l’esforç, de la paciència, de l’acceptació i de la solidaritat.

A les administracions públiques i entitats privades que han confiat en nosaltres i ens han donat suport per poder desenvolupar els nostres projectes cap a una societat millor, més inclusiva, intercultural i feminista.

A les entitats socials, socis i sòcies, amics i amigues amb els que hem compartit inquietuds, lluites i alegries.

Aquest 2022 complint 30 anys. Continuem fidels als valors i als ideals que ens van impulsar al naixement d’Akwaba aquell 6 de maig de 1992 amb un acte de solidaritat amb la Costa d’Ivori.

Avui continuem treballant per una societat més justa sense exclusions ni desigualtats.

Avui continuem fent camí.

Moltes gràcies!