Seguint la nostra missió de generar una societat més justa mitjançant la formació, anunciem que el pròxim 23 de març obrim les inscripcions per als nostres cursos de castellà i que oferim, també, cursos de preparació per a l’obtenció de la nacionalitat espanyola.

Aquestes formacions són organitzades i coordinades per la nostra Àrea d’acollida i formació. Els cursos de castellà consten de dos nivells: Nivell Bàsic (A1) i Nivell Elemental (A2), són dictats al llarg de 3 mesos, dos dies a la setmana, amb un total de 45 hores.

D’altra banda, els cursos de preparació per a l’obtenció de la nacionalitat espanyola es divideixen en la prova de coneixements constitucionals i socioculturals d’Espanya – prova CCSE i el Diploma d’Espanyol com a Llengua Estrangera – DELE A2, requisits de l’Institut Cervantes per a optar a la ciutadania.

La durada d’aquestes formacions és de tres mesos. En el cas de la preparació per a l’examen CCSE, l’horari de classes és una vegada per setmana (dimarts de 18 a 19.30 hrs.), mentre que el curs del DELE A2 és el dijous de 18 a 19.30 h. i els dissabtes d’11 a 13 h.

Si desitja inscriure’s pot acostar-se a la Fundació Akwaba (C/ Llogregat 145, baixos, Hospitalet de Llogrebat), l’horari d’atenció és de dilluns a dijous de 9 a 13 h. i de 17 a 19 h., els divendres solament als matins. També pot trucar al telèfon 9344076 96.