Durant l’estat d’alarma, les entitats socials ens hem vist en la necessitat de continuar el nostre treball a porta tancada. Aquesta situació ha limitat el nostre treball però ens ha brindat l’oportunitat d’estar més actius mitjançant altres plataformes, com és la web i les xarxes socials.

A la Fundació Akwaba, hem volgut oferir dues iniciatives per a comunicar-nos, mitjançant Facebook i Twitter, amb les nostres persones usuàries: la primera és el “Diari a casa”, un espai lliure per a compartir les nostres emocions sobre el confinament; la segona són unes càpsules que hem anomenat “Reflexions durant el confinament”.

A més, continuem treballant els nostres projectes des de casa i brindant, sempre amb les xarxes socials, informació general sobre polítiques públiques de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat durant l’estat d’alarma, ofertes d’ocupació i formacions.

Recull de les càpsules i els articles de la nostra secció “Reflexions durant el confinament”. Cadascuna té un enllaç.

Accedeix al “Diari a casa” fent clic en la imatge