Una vegada realitzada la descoberta de les desigualtats, des de la Fundació Akwabavolem donar a conèixer l’abast d’aquesta primera fase del projecte#desfemlesdesigualtats: aprenentatge creatiu per una ciutadania global. Ho hem materialitzat mitjançant un llibret molt visual que us presentem en format PDF i que en aquesta versió digital ofereix hipervincles amb d’altres documents; àudios, vídeos, notícies, articles i webs que tracten de la campanya.

Aquest recull s’adreça principalment a professionals de l’educació i la cooperació i també a totes aquelles persones interessades en transformar el món. Des d’Akwaba, continuem fent camí per desfer les desigualtats. Al setembre començarem la segona fase del projecte, l’acció transformadora, tots els centres educatius volen seguir participant.

– Cliqueu la imatge per descarregar-ne el PDF:

Portada reculldesfem1afase_online

Per més informació del projecte:

“No necessitem la promesa d’un final feliç per justificar el rebuig a un món que sentim equivocat” Holloway, J. (2002) Change the World Without Taking Power: The Meaning of Revolution Today. Editorial Pluto