Equip de talleristes

Sociòloga i educadora. Vaig començar a col·laborar fent pràctiques universitàries a la Fundació Akwaba el 2010 i posteriorment com a tallerista i educadora. Dinamitzo els tallers puntuals i de llarga durada de reflexió pràctica sobre drets humans, sostenibilitat econòmica i social, cultura de pau i interculturalitat.

Grilo

Tallerista i ballarí. Des de 2015 col·laboro amb la Fundació Akwaba fent tallers de capoeira, una eina útil per a la transformació de conflictes.

Michel

Tallerista i ballarí. Des de 2013 col·laboro amb la Fundació Akwaba fent tallers de danses africanes.

Patricia Fuentes Millán

Educadora, actriu i ballarina. Treballo des de 2006 a la Fundació Akwaba, primer com a educadora del projecte Xarxa i actualment com a dinamitzadora del Punt Òmnia i tallerista a l’àrea de Sensibilització. Dinamitzo els tallers d’expressió plàstica, corporal i teatral i de reflexió pràctica.

Maria Miró Ferré

Treballadora social. Formo part de la Fundació Akwaba on dinamitzo tallers de llarga durada vinculats al projecte #desfemlesdesigualtats, tant a primària com a secundària.

Anna Soldevila i Algas

Vaig començar a fer tallers amb la Fundació Akwaba al setembre de 2013: “Els colors de les cultures” i “El viatge d’en Konan” per al cicle inicial; “El diari de la Naaku” i “Il·lustrant els drets dels infants” per a primària, i “Jocs de Guerra, coses d’infants i la Batalla final” per a secundària. També he participat en el projecte de llarga durada #desfemlesdesigualtats, tant a primària com a secundària.

Rahima Chahbar

Educadora social i auxiliar d’infermeria. Sóc del Marroc i visc a Catalunya. Tinc experiència en l’àmbit de la mediació intercultural. Aquest curs 2016 col·laboro com a tallerista de la campanya educativa “Ni uniformes ni etiquetes: per un món i una escola intercultural i amb equitat de gènere” a Tarragona. Em sento afortunada perquè serà una eina molt útil per transformar les desigualtats des de la fase inicial dels infants.

Xènia Cordón Arnau

Antropòloga i tallerista. Vaig començar a col·laborar amb Akwaba en la dinamització de tallers en 2016, arran de desenvolupar les meves pràctiques d’Antropologia, i com a suport educatiu i tècnic en la segona fase del projecte #desfemlesdesigualtats. Actualment col·laboro en el projecte #NiUniformesNiEtiquetes; a més d’altres tallers puntuals. Poder col·laborar i treballar amb Akwaba ha suposat per a mi, poder realitzar-me i créixer una mica més com a antropòloga, i sobretot com a persona.

Dandara Flores Magon

Dandara és belga i balla des de la seva infantessa. Es forma en dansa a la Universitat Fedral de Bahia i en teatre a la  Kleine Academie de Brussel·les. Es dedica professionalment  a la dansa i a la música afro des de 2002. Desenvolupa el seu propi estil fusionant la capoeira, les danses mandingues i yorubes, la percussió corporal i els instruments tradicionals. Ha treballat donant classes en diferents companyies d’Europa, Amèrica Llatina i Àfrica, entre elles la Fura dels Baus de Barcelona i el Ballet Nacional de Bénin.

Miguel Ángel de la Rosa Samper

Músic i tallerista, des de 2011 dinamitzo el taller  “Batalla final”.

Ana Fernández Pedrosa

Sóc tallerista de la Fundació Akwaba des del 2013. Els meus tallers són per a cicle inicial, primària i secundària en espais tancats o oberts. Alguns són tallers puntuals com ara: “Allò que la etiqueta no diu”, “Pintant els conflictes”, “Jocs de guerra: cosa d’infants”, “Màscares africanes”, “El diari de la Naaku” y “El viatge d’en Konan”.D’altres són talleres de llarga durada, com “#desfemlesdesigualtats” a centres educatius de primaària i secundarària.

Miriam Lozano de Paz

Tallerista i clown. Vaig començar a col·laborar amb la Fundació Akwaba el maig de 2014 assessorant en màrqueting social i dinamitzo tallers des de desembre del 2014. Des d’aleshores, he impartit “El viatge d’en Konan”, “El diari de la Naaku” i “Ventilem un conte tradicional”.

Gianni Sarno

Historiador, professor d’italià i tallerista. Des de l’any 2011 formo part de la Fundació Akwaba fent tallers puntuals com “El viatge d’en Konan”, “El diari de la Naaku” i “Allò que l’etiqueta no diu”, i tallers vinculats a projectes de llarga durada com #desfemlesdesigualtats, el projecte d’educació per la pau “Unitat móbil” i el projecte “Mira l’Àfrica!”
Carles Plana i Sánchez

Estic vinculat al món educatiu des de fa força anys. Primer en l’àmbit del lleure a l’Associació Mà Oberta-Cor Obert i a diverses entitats que treballen amb infants i joves en risc com l’Associació Compartir i la Fundació Escó, més tard com a professor de l’ESO a l’Escola Maristes de Rubí. De l’any 2008 al 2012 vaig coordinar l’ONGD Sed Catalunya i és quan vaig conèixer Akwaba mitjançant la Comissió d’Educació de LaFede.cat. Aquest curs 2016 col·laboro com a tallerista de la campanya #NiUnifornesNiEtiquetes.

Arantza Lauzurica Ochoa de Eribe

Sóc de Vitòria i fa un any que visc a Tarragona. Soc educadora social i aquest any formo part de la Fundació Akwaba fent tallers a nens i nenes de primària, amb la campanya “Ni uniformes ni etiquetes: per un món i una escola intercultural i amb equitat de gènere”. M’interessa molt treballar la equitat de gènere amb els nens/es i adolescents ja que crec molt important que les coses comencin a canviar des de que son petits/es.

Marina Pacheco Terrados

Sociòloga. Vaig conèixer la Fundació Akwaba a partir de les pràctiques professionals del grau de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona el curs 2015-2016. Durant aquest temps vaig participar en la segona fase del projecte #desfemlesdesigualtats. Actualment sóc tallerista a la campanya: “Ni uniformes ni etiquetes: per una escola i un món intercultural i amb equitat de gènere”. També he participat en el taller “Allò que l’etiqueta no diu” durant el curs 2015-2016.

Destaquem