Noves propostes d’educació per a la Justícia Global

Ens plau informar-vos que la Fundació Akwaba participarà a la trobada “Quines propostes d’Educació per a la Justícia Global transformen la realitat?” el proper dia 15 de març les 18hal Museu d’Història de Barcelona (MUHBA) organitzada per l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill, la Universitat de Barcelona i i LaFede.cat.

L’acte serà un espai per la reflexió i el debat sobre l’Aprenentatge i servei en clau de pau, drets humans i solidaritat i es presentarà una guia. Comptarà amb la presència del primer tinent d’alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello, la presidenta de la Fundació Jaume Bofill, Isabel Vilaseca i Alba Cuevas, vocal d’educació de Lafede.cat. També hi participaran, Laura Rubio, co-autora de la guia, Benjamí Moliné, docent estretament vinculat a les ONG, així com alumnes de l’Institut Montjuïc que presentaran la seva experiència amb el projecte Pam a Pam de SETEM, la Núria Gómez i la Begoña Carrera de la Fundació Akwaba amb el seu projecte de #desfemlesdesigualtats, i Maite Villaverde i Ana Úbeda de l’Institut Miquel Biada que parlaran del projecte Bia Banca Ètica.

Agrairem molt la difusió
Per reservar plaça us podeu inscriure aquí