Ja tenim a mans la Memòria de la Fundació Akwaba del 2020, un any difícil i complicat marcat per la pandèmia de la COVID-19 i les seves conseqüències sanitàries, econòmiques i socials però que hem afrontat de manera positiva.

La memòria recull totes les accions desenvolupades al llarg del 2020 per les tres àrees de la Fundació: Acollida i Formació, Educació per a la Justícia Global i Punt Òmnia Fundació Akwaba. Com podreu veure a les seves pàgines, hem fet tot el possible per adoptar noves formes d’atenció i no deixar ningú enrere.

Aquest any, a l’Àrea d’Acollida i Formació destaquem el repartiment d’aliments que ha beneficiat a 119 famílies; a l’Àrea d’Educació per a la Justícia Global, la col·laboració amb Creart per incloure l’enfocament artístic en tot el procés educatiu Fem Eco; i al Punt Òmnia FA, el gran esforç que ha suposat mantenir el projecte de la Xarxa Òmnia gràcies al teletreball.

Volem fer una menció especial a la xarxes veïnals com la Coordinadora d’Ampas Endavant de Collblanc-La Torrassa, que han estat el suport de molts veïns i veïnes en moments d’especial dificultat, i a totes aquelles persones, professionals i voluntariat del sector social que s’han adaptat per acompanyar en la distància des de la proximitat.

Si vols veure aquesta nova edició, dóna clic aquí