Després d’una llarga pausa a conseqüència de la COVID-19, hem iniciat les nostres activitats d’estiu en totes les àrees. En primer lloc, des de l’Àrea de acollida i formació estem impartint presencialment cursos bàsics de castellà per persones nouvingudes a Catalunya, prenent les mesures de prevenció donades per les autoritats sanitàries.

Encara mantenim algunes tasques que es poden fer per videoconferència. Així, el Punt Òmnia Fundació Akwaba està donant una atenció virtual (El teu racó) tots els dimarts i dijous de 8 a 10 hores, un espai que consisteix en un aula lliure per a aprendre a fer ús de l’ordinador i la internet. Altres accions soN els Tallers d’estiu, els detalls del qual es poden trobar aquí.

Simultàniament, la nostra Àrea d’educació per a la justícia global realitza el taller “El viatge d’en Konan” a diversos grups de la ciutat de Rubí. Hem tingut la sort de disposar de diversos espais en els casals de l’Escola Montessori, l’Escola 25 de setembre, l’Escola Ramón Llull, l’Escola Rivo Rubeo, l’Escola Pau Casals i l’Escola Teresa Altet.

D’altre banda, aprofitarem el bon temps per a realitzar un acte de cloenda al pati de la nostra entitat, que consistirà en el lliurament de diplomes a totes les alumnes participants del curs laboral d’Atenció al client. Mantenim els bones ànims de cara a setembre, quan esperem obrir més activitats. Gaudim l’estiu amb formació!