Difonem la crònica “L’aliança entre ONG i escoles, una realitat que ja transforma l’educació a regions de tot el món“, que hem elaborat per al bloc Kabila- Aprenentatge servei per la transformació social, arran de la participació de la tècnica de sensibilització de la Fundació Akwaba, Núria Gómez, al taller que va tenir lloc a Dakar el 6 de juny de 2015.

La Fundació Akwaba participa en la comissió d’educació de lafede.cat, organitzacions per la justícia global, i com a membre d’aquesta comissió va tenir l’oportunitat de ser present al taller “EDD-SI, quines integracions possibles?” sobre Educació per al Desenvolupament Sostenible i la Solidaritat Internacional (EDD-SI). Hi van participar mestres, representants de governs i de la societat civil de l’àmbit de l’educació i el medi ambient de diverses regions implicades en el projecte REDDSO: el Senegal, el Piemont, Roine-Alps i Catalunya. El taller va permetre als participants compartir experiències educatives així com posar en comú el desenvolupament i els reptes de l’EDD-SI a cada territori.