A la Fundació Akwaba, ens mantenim en activitat a través del teletreball i les xarxes socials per a oferir serveis d’Orientació Laboral, Assessorament Jurídic i Atenció Social a totes les nostres persones usuàries.

Tenim habilitats els telèfons i correus electrònics, i mantenim els nostres canals de comunicació oberts (principalment Facebook i Twitter). A través dels serveis d’Acollida i Laboral, oferim informació sobre ajudes socials, prestacions econòmiques, ofertes de treball i formacions, que puguin servir per a afrontar la crisi causada per la COVID-19.

A l’Assessorament Jurídic, ajudem amb tràmits d’estrangeria com a arrelament social, renovacions de residència, sol·licituds de nacionalitat, entre altres. Oferim també assessoria legal per a persones afectades per la pèrdua de feina durant l’estat d’alarma.

L’Àrea d’Educació per a la Justícia Global ha presentat recentment la guia pedagògica de la segona fase de la campanya Com vivim? Convivint: per una escola i un món sostenible i de pau, (que es pot trobar aquí), i continua preparant la següent campanya educativa FemEco.

El Punt Òmnia Fundació Akwaba fa classes online, compartint tutorials per vídeo per a fer ús del mòbil, la internet, eines com a processadors de textos, dades i gràfics, a més d’ajudar a gestionar tràmits via web que puguin ser útils per a les nostres persones usuàries.

Ens estem preparant per a la nova normalitat, amb la finalitat de continuar amb la nostra missió de promoure la participació i la corresponsabilitat per a generar una societat més justa mitjançant la formació i l’atenció a les persones més vulnerables.

Mantenim les instruccions donades pel govern sobre les mesures de prevenció per a adaptar el nostre treball als reptes que enfrontarem d’ara endavant.

Per a més informació, podeu telefonar al 934407696, de dilluns a divendres de 9’30 a 13hrs., o enviar correu electrònic a formacio@fundacioakwaba.cat.