Des de la Fundació Akwaba hem realitzat i publicat tres vídeos dels diferents actes de cloenda de la campanya: Ni uniformes ni etiquetes: per una escola i un món intercultural i amb equitat de gènere.

Els actes de cloenda s’han realitzat als municipis de Tarragona i l’Hospitalet de Llobregat, amb la participació de l’alumnat dels centres educatius que es detallen:

• Vídeo Plaça Pirineus. Escola Ernest Lluch (5è i 6è) de l’Hospitalet de Llobregat
  • Vídeo Riu Francolí. Escola El Miracle (5è i 6è) i Escola Torreforta (5è A, 5è B, 6è A i 6èB) de Tarragona
  • Vídeo Zona Matacavalls. Institut Eduard Fontserè (4t A i 4t B) i Escola Balaguer (1r d’ESO i 3r d’ESO) de L’Hospitalet de Llobregat.

Als diferents actes de cloenda s’han realitzat activitats artístiques i efímeres pensades i elaborades per l’alumnat amb la proposta de sumar interacció per tal de fomentar la perspectiva de gènere i la interculturalitat. El procés ha comptat amb la col·laboració de LaFundició, en el cas de les escoles i instituts de L’Hospitalet de Llobregat i amb l’entitat Polígon Cultural, a la ciutat de Tarragona.

A continuació podeu trobar els tres vídeos:

L’Hospitalet de Llobregat (activitat artística realitzada a la plaça Pirineus el 4 de desembre de 2017):

Tarragona (activitat artística realitzada al riu Francolí el 13 de desembre de 2017):

Hospitalet de Llobregat (activitat artística realitzada a la zona de Matacavalls el 15 de desembre de 2017):

Moltes gràcies!