Aquest juny de 2019 la Fundació Akwaba ha participat de l’entrevista a 3 entitats sobre la vivència de la revisió interna en clau feminista i d’ètica de la cura. Es tracta de compartir les visions i moments de cada entitat sobre el procés “Sembrant cures per cultivar canvis”, impulsat des de Lafede.cat, que actualment es troba en la tercera fase; publicació i difusió de la guia d’autodiagnòstic per a entitats.

Veieu el context amb paraules de Lafede.cat:

“Lafede.cat ha publicat la Guia d’autodiagnosi per introduir la perspectiva feminista i l’ètica de la cura en el si de les entitats socials, després d’un procés participatiu de tres anys, impulsat per l’Eix de feminismes i coordinat per L’Esberla i l’Observatori IQ. La Guia és una eina pràctica per aplicar l’ètica de la cura i generar canvis organitzacionals que permetin posar la vida al centre. Conversem amb tres entitats que han estat involucrades en tot el procés i que ara reben una ajuda d’assessorament i acompanyament per implementar les recomanacions: Josefina Díaz, exmembre de la Junta, exvocal de gènere i presidenta de Metges del Món; Begoña Carrera, tècnica de Fundació Akwaba i Emilio Romero, tècnic d’ InteRed. El 3 de juliol Lafede.cat organitza la jornada «Replantegem les cures en les organitzacions».”

Podeu trobar l’entrevista elaborada per Lafede.cat, clicant a la imatge:

Moltes gràcies!