Cada any es fan moltes activitats al voltant del dia 25 de novembre, el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. Aquest any, el Punt Òmnia ha col·laborat en un projecte de la Fundació Akwaba contra la violència masclista per portar a terme diverses activitats. En primer lloc, el dilluns dia 18 de novembre assistirem a  la projecció del curtmetratge que es farà a Torrebarrina “Madres de Luna” on es comptarà amb la presència de la directora Alicia Albares per sensibilitzar sobre aquest tema. Veieu el cartell de l’esdeveniment:

També el Punt Òmnia realitzarà un cinefòrum el dimecres dia 20 a les 16:30h on es projectarà la pel·lícula “Ladybird Ladybird”.

A més a més, durant el mes d’octubre dones que participen en activitats del Punt Òmnia han col·laborat, creant amb l’eina “Canva”, el cartell de difusió que es farà servir per a una Masterclass gratuïta de defensa personal femenina organitzada per la Fundació Akwaba i el Gimnàs The Warriors Martial Arts Club, el dia 24 de novembre de 11 a 13h. Veieu el cartell triat per fer la difusió de l’esdeveniment:

A continuació, podeu trobar tots els cartells participants i fotos del procés de treball:

Per finalitzar, donarem a conèixer en les classes de l’Òmnia l’App “BCNantimasclista” que serveix per conèixer i prevenir les agressions i els assetjaments sexuals o sexistes a espai públic de Barcelona.

Moltes gràcies a totes!