Educadors i educadores! Us heu plantejat com es podrien trencar les actituds sexistes i racistes amb infants i joves? Des de la Fundació Akwaba us presentem la primera guia pedagògica de Ni uniformes ni etiquetes: per una escola i un món intercultural i amb equitat de gènere.

Aquest diumenge és la diada de Sant Jordi, festa de la rosa i el llibre, i a nosaltres ens complau presentar-vos per aquest dia ple de valors un material de suport als educadors, educadores i professorat d’infants i joves de deu a disset anys, per tal d’incloure continguts i pràctiques pròpies de l’educació per la Justícia Global en la seva programació.

A la primera guia de Ni uniformes ni etiquetes, es treballa especialment la formació, investigació i sensibilització a la comunitat educativa. Es tracta de reflexió i elaboració de propostes de
transformació al centre educatiu amb perspectiva de gènere i interculturalitat a través de
la investigació, acció i participació (IAP), l’art i la sensibilització a la comunitat educativa. A la guia trobareu el desenvolupament de 5 mòduls formatius adaptats per primària i per secundària i el marc conceptual i recomanacions metodològiques.

A continuació podeu descarregar la guia pedagógica d’aquesta primera fase de la campanya en format pdf, feu Click en la imatge:

Podeu veure tota l’actualitat de la campanya a l’apartat de notícies del bloc:
niuniformesnietiquetes.esy.es

Moltes gràcies!