La Fundació Akwaba va organitzar diverses activitats amb motiu del Dia de  l’eliminació de la violència contra les dones. Encara que treballem els 365 dies de l’any per l’empoderament de les dones, vam voler mostrar el nostre compromís aquest 25 de novembre amb la realització de les següents accions.

A l’Àrea d’Acollida i Formació vam realitzar un Taller de recerca de  feina per internet amb vuit dones, posant èmfasi en l’ús d’eines com el correu electrònic i la comunicació escrita enfocada en l’autocandidatura.

Al mateix temps, des de la fundació vam col·laborar a la V Masterclass de defensa personal, per donar resposta a possibles assetjaments físics masclistes.

Agraïm a The Warriors Martial Arts Club i en aquesta ocasió també al Grup de dones Collblanc-La Torrassa per haver-se sumat a aquesta iniciativa. Diguem “prou!” a la violència masclista.